GROEP 1

24 december 2024

Voortborduren op: Sfeer

Hallo mede fotoclubleden,

Dit keer organiseer ik de kettingfoto, ik verander niets aan het concept, dus voor de zekerheid de kleine uitleg vooraf.
Bij een kettingfoto gaat het erom dat je een foto maakt / instuurt die voortborduurt op de foto die je ontvangen hebt.

Voor dit seizoen stel ik voor om naar de sfeer te kijken en daar op te gaan voortborduren.

Trouwens: Mocht je niet mee willen/kunnen doen, laat het dan zo snel mogelijk weten, zodat ik je uit de planning kan halen.
Ik deel de leden in 4 groepen van maximaal 6 mensen in, zodat we de presentatie rond kunnen hebben aan het eind van het seizoen.

We zijn met 23 leden die mee kunnen doen (ik ben de 24ste).
De planning vind je hier bovenaan, met daarachter de uiterste verzenddatum.
– Je stuurt altijd alleen maar je eigen foto door naar de volgende persoon op de lijst met mij in cc.
– Zorg ervoor dat het onderwerpveld ‘Kettingfoto GROEP x‘ bevat, dat is voor mij makkelijker verzamelen.
– Voorzien van een korte beschrijving van één à twee zinnen, waarom je deze geselecteerd hebt.

De eersten in de groep krijgen van mij al snel hier achteraan de startfoto toegestuurd.

De foto mag overigens gewoon in een hoge resolutie gestuurd worden, wel in JPG graag.

Ergens in mei verwacht ik dan de presentatie te kunnen geven.

Barry.

*Gezien er nog iemand uit de lijst viel, heb ik mezelf er maar neer gezet. 😄